Etiketter

i heimen (28) inspirasjon (44) vinter (10) vintertid (6) vår (22)

søndag 5. september 2010

Tør jeg?

Så skummelt. Og så utrolig spennende. Første innlegg- hva skal man begynne med?
Dette blir et prøveprosjekt- jeg har et til, inne på blogg.no.Der har jeg en blogg som heter Altvel- stikk inom hvis dere har lyst.Har ingen agenda for denne bloggen, annet enn at jeg vil flytte over litt av mine interiørinteresser hit, hvor så mange andre med samme interesser holder til. Så får vi se om det blir noen kontakt. Jeg vet det finnes så mange flotte, flinke mennesker der ute-
Jeg gleder meg!


Jeg bor i et hus fra 30-tallet, og vi tar oppussing litt etter litt. I dag har jeg malt over lister i yttergangen, og må bare innrømme at jeg er veldig dårlig på pirkemaling.Men det må jo gjøres...
Hver høst blir jeg nostalgisk og vil ikke la sommeren helt slippe tak. I hverfall inne. Da blir det mye pastell og rustikk sjarme en stund til jeg antageligvis går lei og rensker bort alt nips.


"Når det lukkes en dør, åpnes en annen.."
Her har det vel strengt tatt vært åpne dører i hele dag- nymalt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar